Зведення дерев'яного будинку – відповідальний процес, що потребує великих фізичних та фінансових витрат. Необхідно суворо дотримуватися технологій, мати спеціальний інструмент, а також мати досвід у будівництві будинків з деревини. Цілком природно в цьому випадку звернутися за допомогою до професіоналів. Але на ринку будівельних послуг представлено таку величезну кількість компаній, що вибрати відповідного підрядника не так просто. На що слід звернути увагу під час переговорів з представниками будівельників? За якими критеріями вибрати компанію?
Насамперед необхідно розглядати компанії, що спеціалізуються на дерев'яному будівництві. Вузька спеціалізація гарантує більший досвід роботи будівельників саме з пиломатеріалами, порівняно з працівниками, які зводять будинки з цегли, блоків або на основі каркасів.
Бажано знайти компанію, яка пропонує послугу «Будинок під ключ», що передбачає виконання всіх проектних, будівельних робіт, а також підключення всіх комунікацій та обладнання житла необхідним обладнанням. Важливим моментом є наявність у фірми штатної бригади кваліфікованих будівельників. Дуже багато проблем виникає у разі залучення до будівництва сезонної дешевої робочої сили. На цьому моменті не варто заощаджувати, щоб потім не розбудовувати будинок повністю.
На етапі переговорів із компанією необхідно поцікавитися кількістю вже збудованих будинків, наявністю у них типових проектів та можливістю внести до них зміни. Типовий проект – це чудова можливість збудувати будинок з мінімальними витратами.
Стаж компанії на ринку, наявність дозвільних документів на будівництво, сайт компанії з представленим на ньому портфоліо робіт – важливі критерії вибору підрядника. Також слід уважно проаналізувати відгуки клієнтів та наявність рекомендацій. Добре, якщо компанія має велику кількість партнерів-постачальників деревини та інших будівельних матеріалів.
Цінова політика – важливий, але з визначальний момент під час виборів. Звичайно ж, ніхто не відмовиться від можливості заощадити, але якщо в ході моніторингу цін з'ясується, що фірма пропонує послуги вдвічі вищу чи нижчу, то це привід замислитися. Грамотно складена комерційна пропозиція та докладний кошторис – ознака поважного ставлення до потенційних клієнтів.